fredag & lördag.

igår var jag bara hemma, är fortfarande sjuk. Mår skit dåligt, svimmfärdig, varm och förkyld. Så det blev ett varmt skumbad på kvällen, sen bums ner i sängen och snabbt somnade jag :) idag väntades det jobb, mådde mycket bättre och var pigg o glad på jobbet. Sen när jag kom hem, så blev jag varm igen, ännu mer snorig och ville bara sova. La mig på soffan, mamma slog på en film som jag snabbt somnade ifrån. Vaknade och då blev de mat, min mamma är bäst som bjöd på thaimat :)


nu sitter jag här, ska hoppa in i duschen, sen gå upp till mamma :) bara vi hemma ikväll, skönt.


Förresten är det inte bara jag som är sjuk, Easton är också sjuk stackarn. Fast han är magsjuk, så det är mindre roligt :/ han ser så ledsen ut stackarn.



-
Varför är man så blåögd? Grattis, du lurade mig. Men tack för att du bevisade att alla killar är likadana, vill bara leka och är falskare än tjejer, vilket är svårslaget. Tack, men nejtack. Då står jag mer än gärna över och har roligt på mitt sätt istället. Det mår jag bättre av.
-



Idag är en sån dag, jag bara vill att tiden redan hade runnit ut.
Jag vill vara där nu, här finns det ingenting längre.

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar på kommentar; det gör nog de flesta, de är bara för dumma för att bry sig!

2009-10-25 @ 22:59:14
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0