Fuck allt och alla!

Jag är så jävla ledsen, sitter och håller tårarna inne.
Är så extremt less på allt.
Det är bara massa måsten, saker man tycker, saker som gör ont, ÅHHHHH!!


- Huvudvärk, öronvärk, ont i kroppen, svimmfärdig och illamående.
- Hur kunde jag hamna i denna situation? Varför tänkte jag inte ett steg längre?
- Jag har ingen telefon, the phone house event student, kan DÖ!
- Jag saknar Sofia och tycker att hon borde vara här hos mig.
- Det är 7 månader kvar och det SUGER!!!!!!!!!
- Jag har så sjukt stökigt på mitt rum och får dödsångest när jag öppnar dörren.
- Jag vill att du ska vara här, här hos mig!
- Jag har slitet hår.
- Måste boka spa-grej.


Plus massa annat, jag är arg och ledsen. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Såna här dagar hatar jag mig själv, mer än något annat.


Kommentarer
Postat av: Evee

Sv: Tack söta! Jo jag vet, den är skitbra men jag har inte photoshop och därför blir jag nog aldrig nöjd, för att jag inte kan leka runt med bilder så som jag vill. :)



Krya på dig, hoppas du blir bättre!

Kram

2009-10-20 @ 22:41:41
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Sofia living the dream

Men hallådär, du måste se til att friskna snart, du får inte få grissjukan. Sätt dig ner ring amanda hon är som en medicin giihih, du har mitt medlidande, krya på dig tösen!! de gör du ju alltid o STÄDA DITT RUM ;) haha men när du har tillfrisknat TACK FÖR BLOGG GREJSEN DE BLEV TOK FINT DU ÄR FIN VILL ÄTA UPP DIG MEN INTE OM DU ÄR SJUK MOHAHAHA

2009-10-20 @ 23:15:07
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0