Godnatt Tisdag.

Det blev inge städande för min del idag, det fanns helt enkelt ingen ork! Men det finns det aldrig till städning, tro mig! Så idag blev det att träffa Amanda för att inhandla lite tills fredag :)

Efter det åkte jag ner på stan för att möta Linda och Jojjo, vi skulle bege oss till Kista Gallerian! :) Hur mycket folk som helst, kändes som att det var som mellandags rea eller kanske julhysteri i sista sekund? Hur som helst, vi strutta runt och kollade i alla möjliga butiker, vi hittade alla något och jag hittade en blå (en föööör blå, enligt Linda.) lång tjock ärmad. Fia, du vet en sån där blå tröja bara jag kan och vill ha på mig? :) Åh, den är såå fin! Tar en bild och lägger upp den, SÅ fin är den, haha! Linda tyckte den gråa, men jag är glad att jag gick emot och ville ha min blåa. För blåa tröjor har jag väl inte? Eller? Haha.

Fast den är blåare i verkligheten! ;D haha



Efter kistagallerian blev det Max i Barkarby! Oh herregud säger jag bara, den studen får tala för sig själv tycker jag :) hahah.


Nu ska jag hoppa i säng med en bra film, tack för idag tjejer!


Kommentarer
Postat av: linda

Den e JÄTTE mycket blåare!!!=) hihihihihii.. men såklart fin.. men jag gillade den grå iof!! hihihihhi.. men du e fin i allt prinsessan.. <3..

Jojo åt en kasse å sket påse, å Ida blev mätt å svalde en linjal eller hur va d??? hahahahahaaa..

godnatt nu!!=) PUSS

2009-10-28 @ 00:41:40
Postat av: Sofia living the dream

hahah jo tak de är nog bara du som älskar blått så mkt :P ihihiih, tokstålle, kyss på rumpeen loove

2009-10-28 @ 11:43:26
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0