Godnatt tisdag.

Först till jag tacka Sofia för medlidandet. (N O T)

Idag har bara varit en riktig skit dag, en dag som inte borde ha fått existerat i mitt underbara liv. Går det att radera denna dag? Och inte minnas den i huvudtaget? Säg till då! :)


Annars mår jag fortfarande dåligt, jätte konstig i kroppen :/


Amanda kom förbi en stund och muntra upp mig! Och stunden hon var här, mådde jag faktiskt bättre! Amanda borde kanske ha stannat här! Haha! För stå fort hon åkte och jag satte mig ner, blev jag yrslig igen! :/ Amanda var iallafall en ängel som klippte mig, tack vännen!


Nu ska jag försöka ta något att äta, vänta på K, sen sova!
Godnatt suckers!

Kommentarer
Postat av: Sofia living the dream

vill du radera en dag då vi prata typ 48 timmaar på skye hhahahahhaha:P ÄLSKAR DIG

2009-10-20 @ 23:19:58
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Ida ♥

Tack! Jag är sjukt nöjd : )

Krya på dig!

Kram

2009-10-21 @ 00:12:09
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0