Godnatt :)

Imorgon ska jag fixa en hel del, först ska jag sova ut! Fått på tok för lite sömn denna helg, usch! Ska boka in massage, hämta en film hos kusin så det blir bio snart för att se tvåan, städa och lite sånt. Ringa lite viktiga samtal får inte glömmas bort heller :) Det blir nog bra!




Idag var jag duktig som lagade mat, kyckligfilé, klyftpotatis, salsasås och bea sås! Riktigt gott, var dock inte så hungrig. Har knappt ätit denna helg men men!



Har även bokat fredagen för fest, Elvina blir 18! :) Kommer bli en kanon kväll med henne, Amanda och resten av tjejerna!







Jag saknar dig Sofia!
Jag vill att du kommer hem nu! Jag vill inte vänta 2,5 månad! När du kommer hem, kommer jag aldrig vilja släppa dig igen! Jag älskar dig och jag saknar dig så det gör ont i hela mig! :( Snälla, kom hem nu!


Kommentarer
Postat av: sofia j

jag saknar dig!!! säg inte 2,5 månad de låter så lååångt säg 87 dagar istället :D tihihih, feting festande ska de bli nä'r jag kommer hem iaf :O Så de så , tihihihih. ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-06 @ 09:28:16
Postat av: Linda

hahhaa.. lite sömn??? tycker vi sov rätt friskt i lördags här i min sköna mysiga säng!!=) hihii..

Älskar dej sis,,.

Puss

2009-10-07 @ 00:36:08
Postat av: Ida

Linda, DU SOV!

2009-10-07 @ 13:15:57
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Ida

Linda, DU SOV! Haha, jag låg och kollade på tv och lyssnade på när du snarkade och pratade, haha! ;p Jag slumrade till nån gång bara, men sovandet stod du för, haha! ;D



Älskar dig Sis!

2009-10-07 @ 13:17:00
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0