Great!

Idag har det hänt en hel del. Mamma och pappa har köpt en ny dator, mycket plus för min del (hemligheten..) haha. Sen så nu kan jag äntligen skypa ordentligt med min Sofia! :) Glad to se you honey! Sen så fick jag hem mitt efterlängande paket som jag beställt, på fredag får ni se vad! :) hihi! Fixade även klart min outfit tills helgen idag med mammas hjälp. Sen halv nio var det dags för bio, MJ's film. Rörade och bra. Helt sjukt att han är död. :/

Hur som helst, jag är såå sugen på kladdkaka, så jag tror att jag ska ställa mig och göra en, mitt i natten. Haha, pappa blir nog inte så lycklig. Men men, vad ska man göra då? ;) Tror att dom blir glada sen :) Bara grädde som fattas, de går de att vara utan minsann! HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0