HALLOWEEN-FEST.

Igår började dagen med att jag jobbade.
Slutade tidigare, så då åkte jag och köpte strumpbyxor, som höll en timme efter jag tagit på mig dom, lyckat.

Sen kom Amanda, vi åt mat och började fixa inför kvällen.
Kämpade med mina lösögonfransar, fick lim i ena ögat, så tårarna rann. Sved som fan, borde det inte vara mer "ögon vänligt" :s ? Amanda fick dit ena och mamma andra. Sen var man äntligen klar :) Pekh och alla kom upp hit, så Amanda fick lyckan att måla någras naglar :) haha. Sen kom ♥ och hans vänner, så vi gick ner i lokalen och började dricka. Sen kom resten och allt eftersom ramlade det in folk.

 

Jag hade en skit rolig kväll, den var lyckad till en viss del och de flesta kom som var bjudna :) Alla jag ville ha där, var där :) Men som på alla fester är det så klart, tjafs, bråk, besök av polisen osv och det var det även på våran. Slutade med att polisens sista besök, innabar att jag och amanda lessnade och slog igen. Då var det bilar som blivit utsatta tydligen enligt folk runt om men Polisen hade annat att säga. Blod överallt osv. Men men, Amanda och jag gick hem till mig och smed planer vad vi skulle göra. Joar var för sent och vi hade nog ändå inte kommit in, haha. Slutade med att vi skulle äta mat och sova, för vi ville till olika ställen. Men vi hann inte ens äta, utan vi somnade direkt med taklampan tänd för ingen orkade släcka den, haha.

TACK AMANDA för igår, det hade aldrig varit lika roligt utan dig!
Och Tack alla som kom!




 



 

 


Kommentarer
Postat av: ae

tack det samma hjärtat :D <3

2009-11-03 @ 12:05:18
URL: http://amandaekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0