Kvälls bloggar.

Sitter här och kollar på 2 och en halv men, och väntar på min vän Linda. Och det var väl tanken på henne som fick mig att blogga just nu.


Bara för att du är så bra. Och för att du är en människa som jag vet aldrig skulle egna en sekund på att tro på skit snack, aldrig svika mig för en liten dispyt. Du förgyller mina dagar bara med ett litet sms, dina galna grejer! Jag har nog aldrig mött någon som är lika rolig som dig, som är så spontan och älskar och vill leva livet så mycket. Du är den bästaste systern som finns, tussan! Vad skulle jag göra, om jag inte kunde komma till dig med alla problem och få de bästa förklaringarna på allt? big love.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh ni två :) Ni är så fina

2009-10-13 @ 22:33:52
Postat av: Linda

Söta fina tussan! nej jag har annat för mig än lyssna på skitsnack å bildar gärna en egen uppfattning om saker å ting så d har du helt rätt i!:)Japp att va ärlig i problemlösningar e min grej..Tack honey sis..

Älskar deej!!!

PUss

Ps. Bilden! haha..Alkohol?..haha... JAPP..

2009-10-14 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0