Lista.

Dagens humör: Glad.
Dagens borde: städa mitt rum
Dagens frisyr:  utsläppt, nu uppsatt.
Dagens smink: inget
Dagens planer: de är natt, så sova? haha
Dagens vill ha: Lägenhet.
Dagens låt: Jadde - jag ser dig
Dagens längtan: <3
Dagens beroende: Sömn.
Dagens person: Mig själv.

Senaste person som
Sov i din säng:
Oskar.
Du pratade med: Linda
Du delade en drink med: Jag delar aldrig! HAHA!
Du gick på bio med: Sofia.
Du gick på stan med: Carolina

Senaste
Låt du hörde:
Byz - Why do we always fight
Film du såg: Män som hatar kvinnor. (Sämst..)
Mat du åt: Max
Kram tjej/kille: Linda / Marko
Puss tjej/kille: Linda / P 
Känslan: "Är det värt det?"
Ilska: Oktoberfesten?
Resa: Gotland.
Glädje: Förra helgen.
Dröm: Flytta långt härifrån.
Boken du läste: -
Personen du träffade: Linda
Personen du pratade i telefon med: Amanda
Personen du fick sms av: Kim
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: Några timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Några dagar sen.
Saken du köpte: Mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0