Måndag.

Började halv åtta imorse, var rätt lugnt på jobbet :) Skönt. Började strömma in folk vid elva, så det var riktigt skönt. Blev klara tidigt också, så jag satt och fikade medans jag väntade på mamma.

Så det blev en sväng till västerås, jag var mest trött och ville mest hem :p inhandlade parfym till pappa, OM den luktade gott! Oooh! Sen blev de lite annat smått. Sov hela vägen hem i bilen, vaknade av att jag snarkade till och jag snarkar aldrig? Haha.



Satte mig här och krigar för att få tag i Sofia på skype. Men hon tittar på någon dubbad film hemma med Edwin, så det var tråkigt, för min del iallafall. Jag har bestämt mig nämligen för att börja dela med mig utav hemligheten. Känner verkligen att jag måste få dela med mig av den till min bästa vän. När jag fick reda på det här, att det bara är tiden jag går och väntar på nu, så kändes det så fel att du inte var här och fick dela nyheten med mig. För du vet precis hur mycket jag vill det här och att det vore det bästa jag skulle kunna göra. Och jag erkänner, förut var det bara prat. Jag hade aldrig tänkt göra det här, jag ville men hade aldrig tänkt genomföra det. Och nu är det på riktigt.


Det är när sånt här händer, jag saknar dig extra mycket.
Min bästa vän, som egentligen borde sitta här i soffan bredvid mig och kolla på tv, äta godis och skvallra. Är så långt borta ifrån mig och det gör ont i hjärtat. Men det är fortfarande samma jord och samma himmel! Jag älskar dig och jag är rädd för att träffa dig, för jag kommer aldrig kunna låta dig gå.

Kommentarer
Postat av: Sofia living the dream

kan inte finna ord, jag älskar dig! vet du de lr?

2009-10-19 @ 23:23:00
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0