Måndag.

Fick sova ut idag, riktigt länge. Har inte blivit riktigt pigg ännu faktiskt :/

Men upp och hoppa, gick och la på brev på lådan, promenad med Easton och sen messade jag Natha i brist på annat och fick världens svar, skrattade här hemma för mig själv, haha! La mig och kolla på Gossipgirl och alla sånna program, the hills, the city osv. Sen drog jag ner på stan och träffade Natha för att sola, så jävla skönt och så jävla brun!

Hem och skulle äta något, fick mess av Linda "Mc donalds? Puss" Javisst, svarade jag. "Max i hälla? Puss" haha, Älskar att du är så spontan, så det blev kvällsmat i västerås! :) GOTT som fan!


Om jag mår bättre imorgon, blir det antingen att följa med Pappa och äta lunch i Uppsala och sen fysa med mamma på hennes jobb. Eller så stannar jag hemma, sover ut och sen tar en sjukt lång promenad med Easton och leker med honom! Borde kanske städa och även plugga lite.


-
Jag erkände idag, jag sa det högt för första gången och det är bara en som vet. Under alla dessa år som gått, är det så svårt för mig att förstå. Vi båda har gjort misstag, jag vet att jag gjorde dom största. Det gör så ont att inte kunna säga vad jag egentligen känner. Jag står fortfarande och väger mellan att berätta och inte. Egentligen har jag ingenting att förlora, bara vinna. För du är verkligen de högsta priset, de bästa man kan vinna. Du vann mitt hjärta, nu är det min tur..
-




MIN BLOGG SER UT SOM SKIT.
Och den kommer förbli så ett tag framåt, för jag orkar inte! Har inga ideér alls och jag blir bara missnöjd och tröttnar snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0