Mitt val, ett bra eller dålig val?

Idag är en jobbig dag. Hade ett jobbigt samtal inatt, som fick de att kännas bättre samtidigt fick mig att tänka på allt.. Jag kan göra vad jag vill egentligen, eller? Jag vet inte om jag är ledsen över mitt val eller om jag mår bra över det. Jag vet vad en del av mina närmsta tycker om en sån här grej och det gör det ännu svårare. Men, som sagt. Ingen behöver faktiskt veta, och ingen behöver egentligen bry sig.

Men tro mig, jag började tänka när en viss person fick ett leende på läpparna. Det gjorde detta dock inte lättare, utan tvärtom, mycket svårare. Men jag vet vad jag måste göra :) Det är ingen talan om det.



7 månader kvar.. Låt det gå snabbt! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar ditt val å e på din sida hursomhelst!! Klart du gör rätt!! Älskar deej.. Puss

2009-10-17 @ 01:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0