Torsdag till Söndag.

Torsdag, började med att åka till tandläkaren efter det blev de fika/lunch på Wendys med min vän Jenno. Sen blev de att uträtta lite ärenden, sen hem. Amanda och jag pratade om att vi ville ner till oktoberfesten, men pillan ville inte. Så jag hoppade in i duschen och skulle sova. Pratade med Malin och hon skulle vara nykter, så jag hängde med henne ner istället och kollade in allt folk nere på joar. Och som vi skrattade, och det var faktiskt första gången jag var ute nykter och det borde göras flera gånger, haha!



Fredagen jobbade jag först kväll, HC Liljan skulle ha middag så det blev mycket senare än vad jag egentligen räknat med. Så det var bara att glömma att åka till Malins avskedsfest, vilket var jätte tråkigt. Så jag åkte hem och gjorde mig iordning och sen började vi dricka! Fick även besök, som var mycket trevligt. If you know what i mean.. ;) Sen så dracks det ännu mera, sen ner på oktoberfesten. Rockade loss där och hade skit kul, träffade Amanda och alla andra! Kvällen slutade väl inte som jag hade tänkt mig, så jag delade en taxi med Malin, Elin och Stefan? hem till Linda och la mig och sov, väldigt oroligt faktiskt..

 



Lördagen var det INTE så roligt att vakna upp till, jag hade endast sovit någon timme, sen halvsovit från sju till halv tolv då Linda kom hem. Och det var då jag började må dåligt, Linda luktade som ett spritförråd där alla flaskorna hade gått sönder, haha! Låg och pratade om gårdagen, ringde Emelie och frågade om hon ville med och äta, så fick hon även äran till att köra. Efter det åkte vi hem och slängde oss i sängen framför tvn och sov. Och så skönt det var!! Sen åkte jag och handlade, sen hem. Duschade och började sen om, blev ner bjuden till moster på grogg-kalas. Sen fick jag även med mig Emelie, drack och drack. Vi åkte vidare hem till Stoffe och de andra ner på oktoberfesten. Drack ännu mera, sen ner vi också.. Och kul hade vi och jag var på topp! Det är iallafall så jag skulle beskriva det. Sen har säkert andra människor, någon annan åsikt. 






Söndag, vaknade sjukt tidigt, ingen sömn här inte. Pratade med mina föräldrar om gårdagen, som var också ut! Och tårarna började nästan rinna så mycket vi har skrattat idag gällande allt som hände igår. Vissa kan inte riktigt hantera spriten som andra, hahah.. Sen kom moster och kusin över och fikade, det är ju kanelbullens dag, haha. Sen hade jag gärna velat gått och lagt mig igen, men nej. Då var det dags för mickelsmäss, som jag inte tycker om, men enbart för att få brända mandlar så följde jag med. Amanda hämtade upp mig, sen hämtade vi upp Emelie och Johan, och jag trodde jag var sliten och mådde sämst, men mådde genast så mycket bättre när jag träffade Johan. Stackarn. Blev donken, sen ut till Örsa. Såg ju även Gaybloggaren, wihioo! haha.. Regn och jävulskap så åkte jag och Amanda hem, hämtade upp Pillan sen godisgallerian och mat, sen åkte jag hem i hopp om att jag skulle sova. Tills jag såg att klockan var mycket, vilket innebar HC Liljan match. Så Linda kom och hämtade mig, tog en fika med glass, paj och kaffe på donken, sen vidare ner till Bachohallen, HC vann, så det var trevligt. Sen hem nu och nu sitter jag här framför datorn och tvn med filmen "Nu eller aldrig", Eller som den egentligen heter "The Bucket list" riktigt bra! Såg den första gången då jag åkte till Grekland förra året, skit bra film!




Fler bilder kommer, dock är dom väldigt få.



TACK (nästan) ALLA FÖR EN SKIT TREVLIG 3-DAGARS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0