ont.

Det är inte så konstigt att jag är öm och har ont i hela mun, när det är en visdomstand på gång :( fyfan! Men bra, så jag vet iallafall vad det är, haha! ;D ..


Vaknade nyss, ska göra mig iordning för att åka och jobba, och jag håller tummarna på att min kära Karolin kommer och jobbar med mig, hoppas! Vi har alltid så sjukt roligt på jobbet, hon, jag och Linda är ett oslagbart team, kommer bli kanon! ;D hhaha.


Idag ska jag även träffa en ny-gammal vän, ska bli kul att träffa dig äntligen! Hoppas på att få planera in lite och kanske få folks miner att häpna, vore inte fy skam! Haha, folk i den här staden bryr sig alldeles för mycket om andras liv! Men allt jag har att säga är att, ett bråk (hur många, hur länge, om vad..) ska aldrig kunna avsluta en stor vänskap.



HÖRS!

Kommentarer
Postat av: sofia j

ja saknar dig mkt :/

2009-10-07 @ 23:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0