Sofia Johansson, min bästa vän.

Folk har på tok för mycket åsikter och bryr sig alldeles för mycket. Jag och Sofia var osams, precis som alla andra är och har varit. Vi har sagt skit dumma saker om varandra men vet ni vad? Det allra värsta jag har sagt, har jag sagt till Sofia. Den ni, SUG på den säger jag bara! Hon skulle aldrig ens höja ögonbrynet om någon sa "VEt du att Ida har sagt det här om dig".

Jag och Sofia är bästa vänner, vänner som är förevigt. Och det är mer än vad vissa kan ens drömma om. Vi vet precis vart vi har varandra och vi känner varandra nästan utan och innan. I vissa situationer (eller i nästan alla) kan vi läsa varandra, vi behöver inte ens säga något utan vi förstår ändå. Och jag skulle gärna säga massor av gånger då vi gjort det, men folk skulle bli ledsna. Men en del gånger på Joar, när vi velat undvika folk osv!


Lite skit snack, skulle aldrig kunna komma imellan oss. För vi har växt upp, till skillnad som vissa andra borde göra. Och jag är så glad att du är min bästa vän, för även fast vi inte känt varandra i år hundranden, så är du ändå den som känner mig bäst och det känns som att du funnits i hela mitt liv. Och jag älskar dig precis lika mycket.


Du är min bästa vän och min andra hälft. Och jag skulle aldrig byta dig mot något i hela världen. För du fick mig att inse vad som är viktigt i livet, du fick mig att leva och det kan jag aldrig någonsin tacka dig tillräckligt för!



Vi ses om 83 dagar, bakfull och lycklig!


Kommentarer
Postat av: sofia j

vet inte vad jag ska säga, men du kan läsa på min blogg lite, men en sak är tack för du vågade säga förlåt. annars hade3 jag aldrig gjort de jag är för feg för att svälja min stolthet, men jag tror inte jag behöver säga något. jag tror du ändå förstår mig, för med dig har jag aldrig behövt förklara saker, du vet hur jag fungerar o varför jag är som jag är. men du vet också att jag älskar dig är ett SVÅRT ord för mig. okey love o så, men att skriva jag älskar dig. O vet du ida, Jag älskar dig!

2009-10-09 @ 22:08:31
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Linda

Å jag älskar fan alla!!! =).. sluta deppa börja peppa!!!! IDA Å FIA... ÄLSKAR ER!!! =) =) =)...

2009-10-10 @ 00:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0