Sweet miss blue.

Haha, jag vet! Min blogg blev visseligen Lite väl blå!

Jag ska ändra det den dagen jag orkar ta på min dator igen, de brukar gå stora mellan med tid när jag gör det. Sitter annars vid mamma&pappas dator, eller bärbara :) Det kaan beror på att jag alltid och ständigt har så stökigt på mitt rum haha. Men jag ska ta tag i det imorgon, ända dagen jag känner att jag har tid. Har massa att göra den här veckan, allt för att fredagen ska bli bra! :)



I kväll blev det kvälls fika på donken med Linda, för att ta igen helgens och förra helgens skvaller! Och imorgon ska vi efter att Linda slutat jobba åka till Kistagallerian!




Jag längtar efter dig och på fredag får jag äntligen träffa dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0