tisdag.

idag har jag städat :) duktiga jag!

Sen åkte jag och amanda till västerås för att kolla om jag hittade min efterlängtade väst. blev hällsa först, som det var planerat, men för att jag var så besviken på att vi inte hitta något, så åkte vi in till stan. Till att börja med körde Amanda på en väg, vi trodde var avstängd. Tills vi insåg att dne inte var det, haha! Hur som helst, i västerås, där hittade vi den, min väst och det var till och med rea på den! Jag hade föredragit den svarta, men Amanda insisterade på att jag skulle ta den vit/gråa. Så det blev den! Även ett svart linne och en lila paljett top! :) Blev sedan max, gott och så länge sen!



Hem och nu ska det smidas planer för halloween fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0