Torsdag.

Puuh!
Denna dag har varit såå jävla lång.

Amanda kom in till stan vid elva, så fixade vi allt i lokalen :) Trixade ihop högtalare, baslåda och alla sladdar! Satte upp allt, ut med alla glas osv, klart inför imorgon! KANON!

Sen vid ett åkte jag och jobbade, stress AB när jag kom. Jävla små ungar som har höstlov, DÖ! Haha. Vid fyra blev jag själv och seg tiden sattes igång. Efter en stund kom Karro, hon fyller faktiskt 19år idag, så grattis till henne! :) Hon bjöd på Kladdkaka, och gjorde mig sällskap en stund! :) Sen fick jag även besök, skum att träffa dig :/ Hatar att det ska kännas konstigt, fast konstigt bra. Men det är ändå bara konstigt haha. Hemma lite efter nio, och satt och prata med mamma och pappa i köket en bra stund! Nu sitter jag vid nya datorn, så skönt med en hel bärbar dator. Själv får jag vänta ett tag tills jag ska köpa min, det är lite planering och beslut som behövs innan dess, dock inte gällande datorn! :) Haha!


Taggad till Max inför imorgon. Jobbar tidigt, lunch. Sen hämtar Amanda upp mig, och de första jag ska göra är att ta mig ett glas vin! Efter längtat! Var länge sen nu ;) Hahah! Det är jag värd! Ska bli såå kul, längatr efter att få ta på mig alla grejer jag köpt, fixat och donat med! :) Låt morgondagen gå snabbt!



Nu ska jag ner på mitt rum, städa bort de värsta så mamma och pappa har ett leende på läpparna imorgon! Och så att jag får bort min dödsångest! HAHA! Sen ska jag ta mig en skön dusch :) Sen sova, riktigt trött. Och det var länge sen jag var så här trött, så här tidigt! :)


Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Sofia living the dream

kul att du lagt upp bild på din maskerad dräckt, väntar så för att se! :)

2009-10-30 @ 18:04:20
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0