20 års fest + utgång.

Igår var det fest för hela slanten som gällde, Madds skulle ta och fira sin 20 års dag, girlsnight! :) Hade riktigt trevligt, full och glad, thats how we like it ;D Sen blev de ner på stadens Joar blå för att festa vidare och tro mig, de gjorde vi och kul hade vi. Vissa borde kanske ha slutat dricka lite tidigare än vad som gjorde, men men, är huvudet dumt, får kroppen lida! ;D haha.

Fanns väl några sne steg under kvällen, som gjorde kvällen mindre bra, men endast för stunden. Men dom sne stegen öppnade mina ögon och fick mig att inse vilka som verkligen ställer upp och är ens riktiga vänner. Och de är jag glad för.



Det finns fan människor till allt, det ni gjorde igår var under all kritik. Nästa gång, är de vi som kör på er, jävla miffon! Sen finns de andra som inte går riktigt lika långt, men är lika patetiska ändå!



TACK MADDE,
för en trevlig kväll :)




  

  







Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Haha fy så hemsk jag ser ut på bilden :).

2009-09-11 @ 12:06:14
URL: http://www.joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0