Alexandra "Kissie"

Satt och kollade idag på massa klipp på youtube, och var bara tvungen att kolla in när Kissie var på vakna med the Voice. Och helt ärligt, varför är hon så blåst i bloggen? Hon säger ju det själv, att det bara är ett spel. Hon skriver ju sådär för att bli känd. Och hon lyckas ju absolut. Tjejen jag såg på the Voice, uppfattar jag inte alls som Kissie, (Fast det kanske var för att det var Alexandra som var med på the Voice, Kissie är ju bloggaren, säger hon) det är inte samma person i huvdtaget. Så hon kanske är älskad av sina vänner hon har trotts allt, haha. Så Kissie är inte längre något "hat-objekt" för mig längre, synd att hon inte blev känd genom att vara en vanlig vardaglig tjej istället. För jag tyckte ändå hon verkade rätt rar och rolig liksom ;b



Kommentarer
Postat av: jennieffer bratt

HÅLLER MED DIG HELT IDA :D!! <3

2009-09-22 @ 01:22:29
URL: http://jenniefferbratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0