always and forever.

Jag vet inte om jag inte riktigt insåg att det var på riktigt, att snart fanns du inte vid min sida längre. Jag vet vad som hände, men jag vet inte alls vad som tog åt oss. Och nu, saknar jag dig varje dag. Jag har gråtit mig själv till sömns, för att jag saknar dig, för att det gör så ont att du är så långt bort. Jag räknar dagar tills jag får träffa dig igen och det glädjer mig att du har det bra, du är verkligen värd det, mer än någonannan. Jag är stolt över dig att du tog steget, var stark och gjorde det här för din skull och ingen annans! Jag finns här när du återvänder, på samma ställe där jag stog när du lämnade mig, närmast våra hjärtan.
Du är min bättre hälft och jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia j

de gör ont när jag läser detta, eller inte ont, men du förstår de KÄNNS där har vi rätta ordet, men int gör de också att de gick som de gick sista veckorna :( Men vi har också haft en massa kul innan jag åkte också, tack gumman, jag växer verkligen som person här borta! Är så skönt att INGEN vet något om mig INGEN visste vem jag var, så inge skit snack! Men blir helt rörd när jag läser detta!! ÄLASKAR DIG MIN VÄN min själ

2009-09-14 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0