Äntligen fredag.

Nu sitter jag hemma hos Emelie efter mycket om och men..
Amanda pillar och fixar håret medans jag sitter här och lamar.


Idag blev de en sväng på stan, förbi jobbet och sen hem.
Åkte sen och handlade, hämtade upp Emelie, systemet och sen hämta mat till resten av familjen, jag var duktig som avstog, äter ju inte sånt :)) ..

Efter 95 kommentarers maraton, som jag för övrigt inte vann, kom vi fram till att vi skulle på fest? Sala, Enköping, Joar? Eller? Vi är fortfarande kvar här, ska snart ner på joar för att hämta lite grejer tills imorgon, för att köra stenhårt, kommer bli kanon! Även nästa helg är planerad, NICEE!!



Emelie & Amanda, så glad att jag har er! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så nice! ;) (y)

2009-09-12 @ 11:30:20
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0