didididid :)

Jag har ingen facebook längre, ingen mail heller :)
Den var det någon som var så snäll och tog bort, tack!



Förresten, innan min facebook togs bort av dessa söta (fulaste jag sett) tjejer, så skrevs de en del. Några statusar, som man absolut inte ska ta på allvar. Och sen en del mellan oss. Och de roliga är, när jag skrev ut sanningen, det var DÅ facebooken togs bort. Och den handlade om dessa människor. Det gör ont att höra sanningen, visst? För de skit snacket och lögnerna ni drar om mig, biter inte liksom! ;) Bättre lycka nästa gång!





Vet du vad? Jag skrattar idag och alla andra dagar! :) Och det är inte jag som kommer bita i det sura äpplet och ångra mig en vacker dag. Utan du/ni som begick detta misstag, för misstag för eran del, skulle jag kalla det. Som jag sa tidigare, du känner inte mig och vore jag du/ni, så skulle jag vara väldigt glad för det. För annars hade man ju vetat vad som väntade bakom hörnet liksom. Och hur kul är det?













En annan sak, hämnd är det bästa som finns.
Glöm inte det! :) Puss :*


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vaa? Vilka har gjort de? :/

2009-10-01 @ 08:24:42
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: Challe

Vilka har gjort något sånt? åh vad trött man blir. Puss på dig. fin blogg !

2009-10-01 @ 14:24:50
URL: http://sophiabush.devote.se
Postat av: jennieffer bratt

omogna små tjejer. :O darling stå på dig <3

2009-10-01 @ 14:55:06
URL: http://jenniefferbratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0