du är problemet gumman.

Att man snackar skit om folk och trycker ner varandra för att bli mer poppis, lärde man sig på dagis. Jag trodde verkligen folk hade växt upp, men inte det. Folk yttrar sig om saker, som de borde passa sig jävligt noga för. Förstår folk inte hur mycket skada det kan göra? Hur dum får man bli? Folk pratar som om dom vore helt felfria, men grejen är den, att det är ni med mest problem. Det är därför ni håller på såhär. Vet ni egentligen vad folk vet om er? En vacker dag slår det tillbaka på er, kanske finns en hel del ni inte vill att folk ska veta. Eller saker folk gjort mot er osv, saker ni kan få reda på som kommer göra er ledsna osv. Man kanske ska ta och tänka ett steg längre ibland. Vissa människor är bara så pinsamma, jag vet inte hur jag skulle kunna se mina föräldrar/syskon/släkt i ögonen om jag satt och skrev ut sånna saker som ni gör, eller varför inte arbetskamrater och chefer? Snackar skit om folk de kännt i en stor del av ens liv, är ni stolta över det ni gör? ;s Jag vet inte hur fan ni kan sova om nätterna.


Ni kommer nog få ångra er ganska hård en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

gick det att kommentera nu? vad gjorde du för det skulle fungera?!

haha, ja? är de inte så då? ;P

2009-09-10 @ 15:58:09
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det en förklaring av dig själv?

2009-09-11 @ 15:20:24
Postat av: Anonym

bra ord karlsson ;D <3

2009-09-11 @ 16:28:12
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: idaa

Sv, Haha, långt ifrån! Stå för vem du är istället, jävla fegis.

2009-09-11 @ 17:32:24
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0