....

en annan sak också, som jag fick reda på när jag var på jobbet. Jag bytte ju mitt pass, så jag jobbar fredag istället, men fick ju reda på att några hade bokat in middag. Oh no! Varför lyckas alltid jag? Och med tanke på i fredags som var, så var kanske inte det här det bästa som kunde hända. Men jag får försöka tänka på något annat och gå ifrån tidigare och dränka mina tankar i alkohol, haha! ;D Sen möter man väl ligan ute, weei, hahaha! Gissa OM mina kära arbetskamrater skrattade när vi fick höra detta, det är ironiskt som fan och egentligen inte roligt. Men det är mitt fel, jag vet! ;b haha.

Jag har iallafall något (någon, några...) snyggt att kolla på! SUG PÅ DEN!



-
Jag vill inte tänka framåt, men jag är livrädd för att fastna här!
-


Kommentarer
Postat av: Paulina

Visst var de du som satt på wendys? ja är helt jävla blind! :( haha!

2009-09-29 @ 16:06:26
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: Paulina

SV: ja ser ju ingenting! Kankse daz att sätta på sig brillorna eller börja använda linserna! :) haha! Puss

2009-09-29 @ 18:20:32
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0