Happyface?

Både ja och nej, och det suger.


dagen började skit bra, fick se mitt hjärta och prata med henne! <3 sen fortsatte den halv bra, ringde angående min lön som inte kommit in, pratade med chefen där som bara var spydig osv, usch. Får se om jag blir uppringd imorgon och får min lön eller hur allt blir. Så nu har jag bara lönen från mitt nyvarande jobb, vilket inte alls var mycket eftersom att jag blrjade i slutet av augusti. Får se hur det här slutar, blir bara så less på att man ska behöva bli arg och att saker och ting inte går rätt till.


Sen vid halv fyra åkte jag till jobbet för personalmöte, alla är eniga om allt och allt känns bara så bra! Längtar tills de nya på stan öppnar och hoppas verkligen att det kommer gå bra. Jag börjar nog inte där uppe direkt, utan det blir nog mer till jul / efter jul. Mig spelar det ingen roll, la fram förslaget på att jag Linda och Karro gärna är nere och har det :) det skulle vara toppen! Hela december är även nästan full bokat, kommer få jobba röven av mig, men julbord är kul :) Slitsamt förstårs, men kul. Så för våran del spelar det ingen roll alls. Även mycket annat kom fram, vilket var bra :) Planerade även in att vi ska ut och käka, ska även planera in några kurser och lite så! :) Och idag blev det även bestämt, helt, så nu vill jag bara att den här månaden ska vara över så vi kan gå in på november! :D Im happyface angående allt det, toppen!! :)



Sen när man kommer hem, tas den glädjen ifrån en ganska snabbt. Förstår inte hur ni orkar. Usch, tar på mig den skulden och betalar av den istället för att lyssna på er och erat tjat. Lämna mig ifred, förstår ni inte, JAG VILL INTE! Så nu var hela den dagen förstörd, tackar för det! :)


tänkte att jag skulle ut och springa, förbi nathalie och lite så, bytte om tills jag ser regnet så jag gav upp. Ännu en glädjedödare denna dag! JAG GER UPP! Så jag ska laga mat nu, slå på en film sen sova. Jag orkar inte mer denna dag, tack alla som bidragit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0