Helgen.

Fredagen var halv dan till att börja med, men den slutade faktiskt hur bra som helst ändå! :) .. Efter att vi suttit hemma hos Emelie och fixat o donat åkte vi ner på joar, slog oss ner med Peter, drack gott och bara hade det trevligt, innan alla fulla, odrägliga människor ramlade in. Åkte vidare för att kolla läget med Lina och Stoffe, sen ut till Litslena och där träffade vi Fredrik och Fredrik.. Hämtade upp två mindre nyktra tjejer, sen bytte jag bil för att lämna av kvällens fullaste, haha! Du är ju bara för söt hjärtat!! ;D Vidare att träffa Lina, Stoffe och Emma en snabbis, för att sen åka till mig. Satt kvar i bilen utanför mig bra länge sen och pratade, vi hade ju faktiskt saknat varandra såå mycket, så det var trevligt :) ..

 
 
 
 



Lördagen bestod av jobb, nya arbetskamrater och victor ;D jag har saknat honom!! Så de blev en sen kväll på jobbet, stressade hem för att hinna duscha för att sen dra mig vidare till Emelie, men ångrade mig i sista sekund, skulle ju faktiskt upp svin tidigt och jobba ca 14 timmar, så jag avstod.. Men jag hoppas att tjejerna hade en trevlig kväll ändå, vi tar igen det nästa helg! :) <3


Idag var det bara sååå jobbigt att gå upp, Linda min kära vän var guld värd som hämtade mig, sen körde vi igång! Det var en låång dag, 14,5 timmars jobb, men allt folk där nere gör det såå mycket lättare att sköta sitt jobb och det är jag glad för. Fick även fin besök av Emelie och Amanda, fick höra skvaller och fick mig en del goda skratt, det tackar jag för. Ni är guld tjejer! ♥




Jag längtar tills nästa helg, allt jag kan säga är, ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0