irriterad.

Har suttit och letat runt på hur många hemsidor som helst, efter en väst, en dunväst. Hur svårt ska det vara egentligen ;s .. Vill inte ha en sån där glansig som ser plastig ut, var inne på att jag ville ha everest för en sånn jacka har jag, alltid varit nöjd med dom jackorna. Men deras västar var inte skit snygga.. Vet inte än heller om jag ska ha en svart eller röd, har en brun vinterjacka så en brun blir de icke..


Förslag på vart de kan finnas?


Måste även köpa mig en röd halsduk, denna vinter blir det alltså röda accociarer! :)



GE MIG VINTER NU, SNÖ OCH MASSA MINUSGRADER!

Kommentarer
Postat av: sofia

sooommmmaaar i mitt hjäärta!! :D

2009-09-09 @ 15:14:16
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0