It’s true, I’m stuck on you! ♥

Haft svårt att sova inatt, tur att jag hade lite sällskap iallafall tills jag fick höra att jag skulle sova nu, för att jag snart skulle gå upp. Och konstigt nog så somnade jag nog ganska snabbt efter det, haha. Gick sen upp när klockan ringde, duschade och sen drog jag till jobbet, heeelt dött idag, mer än vanligt, vilket sög rätt hårt. Efter mycket tjatande så fick jag Emelie och Amanda att komma förbi och umgås, lika trevligt varje gång! ♥


Ska hinna med en lunch med Amanda på torsdag också innan jobbet, sen full fart mot helgen som ska spenderas med kalaspinglorna och alkohol! Sen på söndag ska jag ner och kolla in HC grabbarna spela sin första träningsmatch, kommer bli intressant!



-
Att stå så nära en dröm, går inte att beskriva med ord.. De är en känsla man inte får uppleva många gånger i sitt liv. Drömmen är inte alls långt borta och det känns så fantastiskt. Det är bara jag som ska bestämma mig, för allt hänger på mig och absolut ingen annan. Och jag är så glad över det här så det är sjukt. Jag måste ta chansen nu när jag har den, för den kanske aldrig kommer igen.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0