Jag skrattar idag.

Torsdags morse åkte jag iväg till en vän, spenderade dagen på stan med att shoppa lite smått, tog en öl på ett ute ställe, var till model house och träffade en annan vän, käkade middag i kungshallen sen åkte vi hem och spenderade resten av kvällen med att träffa några killar från förr, samt godis/chips och läsk ihop med idol och sen film.

Åkte hem på fredagen för att vi både blev oplanerat tvungna att jobba. Så kvällens planer var filmkväll med Linda, som slutade med att vi drack och spöade killarna i singstar. Hamnade till slut på joar, där både det ena och andra hände. Träffade Mr x, och blir lika glad varje gång, det är magiskt. Så jag spenderade min natt ihop med sällskap av högsta klass, kunde aldrig blivit bättre!




Idag blev det till att jobba, var hur seg som helst, hade helst velat legat kvar i sängen men inte det :( .. Efter jobbet var de planerat att mysa framför tvn med en bra film, men jag deckade rätt snabbt eftersom att det blev knappt inge sömn inatt, den lilla jag fick drömde jag så mycket som om jag vore vaken och det var med ett leende på läpparna :)

 


Nyduschad och fräsch ska jag mysa mig ner i sängen nu, för imorgon väntar jobb och min Mr..


Slänger in denna låt, eftersom att en viss person sjöng den så vackert för mig inatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0