Lediga tisdag!

Vaknade av att min käre far bankar på dörren och tycker att det ör dags att gå upp, vilket jag också gjorde, ca 4 timmar senare.. Och då städade jag faktiskt mitt rum, dammsög och allt sånt där tråkigt, kände mig riktigt duktig. Men jag hade egentligen inget val, men tanke på att jag haft nästintill döds-ångest hur de sett ut och jag är inte den kräsnaste tjejen gällande mitt rum. Och när jag berättade det för min moster, som därimot är städoman. Så tyckte hon att jag skulle komma och bo hos henne i en vecka, jag skrattade bara mest. Fast jag egentligen vet att hon menar allvar, för hon tycker nog att jag är katastrof, haha!


Hursomhelst, efter jag städat hoppade jag in i duschen, sen kom min kära vän Carolina! Träffas alldeles för sällan, och ingen är gladare än mig när jag träffar dig! Vi satt mest och pratade om det lilla livet, gamla tiden, bus och allt annat möjligt som händer. Nu är det inte alls länge kvar och gissa om JAG längtar ;) haha.





Sen blev det datorn och sen tacos som pappa gjort iordning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0