Less AB!

Jag är arg, ledsen, förvirrad, extremt besviken på såkallade vänner och bara allmänt trött.


Skrev ett argt, meningslöst och onödigt inlägg nyss och jag publicerade även det. Sen läste jag det och insåg att, nej, jag låter inte dem se den sidan av mig. Lite självrespekt och stolthet har jag faktiskt, hur less jag än är. Plus att helt fel personer kan läsa och gotta sig i det hela, tyvärr finns det sånt folk, så jag struntade i det! :)


Istället så tänker jag vara allmänt less och rymma, ni hörde mig! Även fast det bara är för en liten stund, så kommer den stunden göra så mycket. För det är faktiskt inte alltid så, att de riktiga vännerna alltid ser när något är fel eller så gör dom det, men bryr sig bara inte. Och jag behöver nog komma iväg och få andas ♥



Planerar även en resa, för mig och en nära. H♦n vet ännu inte om det och jag tror att h♦n kommer bli överlycklig, för det är jag!


Kommentarer
Postat av: Linda Eklund

Men lill-pluttan!



Vad har hänt??

Puss

2009-09-23 @ 00:23:19
Postat av: Emelie

?

2009-09-23 @ 12:22:25
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

?

2009-09-23 @ 12:22:34
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: sofia j

förlåt för lite kontakjt, men mamma o pappa är här, de vet du ju mohahah, vad är de för planer darling ;)hörs på skyp nästa vecka drar till wien hela helgen!! :D LOOVE

2009-09-24 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0