min söndag, l.o.v.e, kusin!

Jobbat hela dagen, blev ute-mat och prat om helgens bravader efter jobbet med Linda och planer gällande nästa och gissa OM jag längtar, haha. Kommer bli så bra, bättre än någonsin ;D ..

-
Jag ryser i hela kroppen, jag kan inte förklara det här. Och jag vill inte egentligen, så vad tänker jag med? Jag gillar att känna som jag gör, samtidigt inte. Vad hände med oss? Hur kunde det bli på det här viset? Jag kan inte sluta tänka på dig, du får mig att le varje sekund. Sen första gången jag såg dig, har det alltid varit något speciellt med dig och det är över tre år sen.. Du var mer än bara en dröm och att jag fått dig hit, är så över förväntat. Min dröm gick i uppfyllelse första gången du kysste mig. Och nu vill jag bara ha mer. Jag vill ha dig ♥
-


Träffade min kära kusinvitamin idag också, eller rättare sagt två av dom om man ska vara riktig :) Men min skadade Kusin, Sebastian, tycker så synd om dig! Men hur som helst, så har vi bestämt att vi ska försöka göra något, vi varken hörs eller ses knappt och det blir lätt så när man har olika vänner osv. Likadant med mig och min bror, önskar att vi umgicks mer faktiskt. Aja, jag och Sebastian ska iallafall gå på bio någon dag, snackas om den där, "Flickan som lekte med elden", kan kanske bli film hemma eller något liknande men något i den stilen iallafall och jag hoppas att det blir av, umgås så sällan så det skulle vara toppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0