Min super fredag.

Första helgen ledig på, ca hundra år? HAPPY!!


Jobbade, men kom inte från jobbet förren vid fem iallafall, svängde förbi systemet, sen till Lina och hämta mina kläder sen hem och stressade för att göra mig iordning. Åkte till Emelie och körde igång, där Pill och Amanda redan var. Sen över till Klara där de var tjejfest, sen drog jag och några andra över till Linda och fortsatte festa där och där slutade även kvällen för vissa. Blev några jobbiga, oroliga och konstiga timmar, som sedan slutade på Joar för min, Amandas och Lindas del som vi hittade på vägen, haha. 


Amandas kväll blev tidig den med, för som sagt, kvällen blev kort för vissa, HAHA! Så jag och Linda gjorde det vi var bäst på, ljuga för ragg, haha! Omgift, 31års åldern, hade 3 barn, vändade ett fjärde, vilket resulterade att man FICK ragg? Tydligen tände man på det, pinsamt. Men jag och Linda fick oss några goda skratt.


En av de bättre kvällarna :), om man bortser från två insidenter!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0