Ni måste skämta med mig?

Sofia och Jossan, (eller ska jag säga Vonslyners så alla förstår) .. Nu får ni seriöst ta och ge er. Vad fan håller ni på med? Jag skiter väl fullständigt i eran blogg, läser den som vilken blogg som helst. Men när mitt namn hela tiden kommer upp, UTAN ATT JAG ENS GJORT något, så blir jag fan irriterad. Ni sitter och anklagar mig, snackar massa skit osv, fast det inte ens är jag. Är det så svårt att ringa om ni vill ha något sagt eller? Jag har kommenterat eran blogg, MED MITT NAMN! Aldrig som någon Viktoria och faktsikt så har jag annat för mig än att sitta och tjafsa med er om vad fan ni skriver och lägger ut. Tänk efter, snälla..


Och om ni ska hålla på såhär så kan jag också börja dra upp massa, men jag håller mig på min kant och tycker bara sånt här med blogg och kommentar krig är såå jävla löjligt. Jag har ingenting emot er, så, personligen. Jag och Jossan tjafade tydligen för att hon inte fattade någon ironi i det jag en gång kommenterade (då vi var 'vänner') men det är ju faktiskt inte mitt problem. Sen att vi inte är vänner och umgås, ska de få mig att kommentera eran blogg med de kommenterar som Viktoria skriver? Nej, tänk igen.

Sluta tjafsa med IP nr, ge mig sidan isåfall om det nu går att kolla. För ska ni börja tjafsa med mig om att det är jag, då säger jag redan här och nu, att det var Sofia och Jossan som skapade enköpings skvaller blogg. Och om det nu inte skulle vara ni, så skulle jag bli sur att höra de om jag vore ni..


Lämna mig och mitt namn utanför eran blogg är ni snälla, för jag har inte gjort er ett jävla skit. Och inte ni mig heller, så vad fan är problemet?!?!?!


Kommentarer
Postat av: josefin & sofia

För de första ida. Vi har aldrig nämnt hela ditt namn eller kopplat dig till din blogg. De va däremot "viktoria" Som skrev ditt namn inte vi. så då får du hacka på henne. Ip: Adressen är



IP: 81.235.216.193



Och du vet mkt väl att dedär andra är ganska hårda anklagelser. Och vi har hört flera gånger att de skulle ha varit vi. Men varför ska vi ta åt oss när vi själva vet sanningen? Jag har ALLTID i HELA mitt livt tänkt varför ta åt sig av något när man själv vet sanningen. så länge man tror på sig själv så tycker jag inte att man behöver förklara sig till någon om den sätter den i den sittsen. Klart att man blir irriterad de förstår väl ALLA. Eller jag förstår att du blir irriterad att vi tror att de är du men den här "viktoria" har faktiskt lika ip. Och jag vet att man kan surfa på andras ip:n och att man kan fejka ens ip. Men vad vet jag. Om hon nu har gjort så så ber vi såklart om ursäkt men är de inte så så tycker jag att de är förjävligt att man inte kan stå för en sådann sak! Och tro mig jag har kollat om de ens finns någon som heter viktoria Dahlin och nej de gör de inte. Jag har kollat via RATSIT.SE där man kan se de mesta. Även om man är 1 bast eller 100. Eller så är hon väl illegal flykting eller ngt.

2009-09-03 @ 23:44:47
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Ida

"varför kommenterar du inte med ditt egna namn för ? isället för att använda dig av viktoria. och vad fan har vi gjort dig? är du fortfarande tolv år och måste lägga dig i / välja sida som vanligt eller, väx upp ida karlsson!"



VART HAR DU INTE NÄMNT MITT NAMN?



Kommentaren EFTER skrev den här Viktoria, Vadå IDA KARLSSON!



SÅ DET VAR JU DU/NI SOM NÄMNDE MITT NAMN FÖRST!!!!!



Vet du inte vad fan du själv kommenterar? Ja, jag är jävligt förbannad nu om jag ska vara ärlig. För du/ni kan inte sitta och skriva att jag alltid måste välja sida, att jag ska växa upp och både det ena och de andra, NÄR DET FÖR FAN INTE ENS JAG SOM SKRIVER. Klart jag tar åt mig, när ni tror att det är jag, IDA KARLSSON, som kommenterar. Vilket det inte är. Och jag tänker inte sitta och "inte bry mig" för det gör jag nu, när ni verkligen tror att det är jag. Jag tar åt mig, för att ni "srkiver till mig" och tror att det är jag som skriver tillbaka.



Och jag har åsikter jag med, precis sm den här Viktoria. Men, jag håller dom mer för mig själv än att skriver ut dom på kommenterar som hon och andra. JAG TYCKER KANSKE att de har gått på tok för långt, det här med bloggandet, bli störst, vara bäst osv, vad fan är det? Knappast det jag har min blogg till iallafall. Att folk läser min blogg, är bara en kul grej. Jag skulle till och med kunna lösenords skydda min blogg för att jag skriver mest för ett tidsfördriv och för att skriva av mig osv.



Inte för att skriva ut massa skvaller och göra mig osams med folk som man träffar ute osv, fattar ni ens vad ni kan göra med allt ni skriver? Vet ni vad folk vet om er? Spelar ingen roll att ni inte skriver ut namn osv, en vacker dag slår det tillbaka på er, kanske finns en hel del ni inte vill att folk ska veta. Eller saker folk gjort mot er osv, saker ni kan få reda på som kommer göra er ledsna osv. Man kanske ska ta och tänka ett steg längre ibland.

2009-09-03 @ 23:58:59
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: josefin & sofia

Du är ju inte så smart ida. Du sitter och hotar om saker fram och tillbaka. SMART. För de första fine vi hade tydligen skrivit hela ditt namn. MY BAD! Och sen för de andra störst bäst och vackrast? Nej de har det aldrig handlat om utan de handlar om att jag och fia vill skriva de vi känner för våra åsikter. Men SÅ FORT NGN ANNAN SKRIVER så är de helt okej? Vilket de har varit.Vilket folk har pikat till oss på sina bloggar. INKLSIVE DU! MEn vi har helt enkelt bara inte tagit åt oss eftersom att vi inte kännt att vi ska de. Varför ta åt sig av ngn som bara är allmänt svartsjuk? NEJ tack. Och ida du lär ju tänka på vad du själv skriver för de mesta är anmälningsbart. Inte för att vi skulle vara så barnsliga egentlgen men om du ska bete dig fittigt så kan vi också. och vi har aldrig bett dig välja sida utan vi har påpekat att du har valt sida. för de kan du fan inte neka!

2009-09-04 @ 00:08:53
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hotar inte med något alls, säger bara som det är, hur det kan bli. Jag vet ingenting om er, och det är inte mig ni skrivit om (förutom nu) i bloggen, på det sättet. Men folk ni skriver om, kanske vet saker som kommer ledsna eller hur. Vart finns hotet ^o) ? Skämtar du med mig eller?



JA INKLUSIVE JAG, men OCH? Jag tycker så, jag tycker att folk, och inte bara ni, utan andra i den här stan, har tagit bloggandet på sötrsta allvar, gjort såna och sktivit sådana fruktansvärt elaka saker och lagt sig i andras liv alldeles för mycket. Ochg skulle jag vara avundsjuk? Vad finns det att vara avundsjuk på? ;s att folk sitter och retar sig gällande det ni skriver? Om de vore så, vore det inte så svårt att skriva ut allt jag tror mig veta om folk i den här stan, producera fram massa skit osv, eller hur?



Och anmälningsbart? Ni skriver ju era åsiketer, de ni tycker och tänker i eran blogg. Och det gör även jag nu.



Angående att välja sida, vad ska jag egentligen säga? Antar att det är Emelie du syftar på eller? Det är samma sak som att säga att, alla som känner Emelie (som inte känner er) har valt sida. Jag varken pratar eller umgås med er, däremot, umgås jag och pratar med Emelie, för vi är vänner. Du (antar att det är Jossan som skriver?) började tjafsa med mig, inte tvärtom. Och för att jag inte bryr mig om det, valde jag sida? För att jag inte sprang efter dig med gråten i halsen o ville vara vän med dig, har jag valt sida? Vi (både du&jag, och jag&sofia) pratar varken mer eller mindre nu efter Emelie och ni alla blev osams. Vi hejade på varandra kanske, thats it. Och det har varit likadant länge, de ända som ändrats är att ni är osams och då har JAG valt sida? Nejdu, inte riktigt..

2009-09-04 @ 00:23:07
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: josefin & sofia

Och de här som du och jag disskuterade om. Om vi ska ta upp de på en gång eftersom att du ändå skulle dra upp allt så. Såhär va de att eftersom att jag visste att du och e hade blivit tajta igen så kändes de som om att du ville kasta en kommentar i mitt ansikte om att jag skulle vara typ alkohol missbrukare eller att jag rökte så mkt. Jag tyckte inte att de va så passande eftersom att antagligen så misstolkade jag din ironi. och du fattade antaglien inte varför jag vart irriterad. Men nu vet du de helt enkelt.

2009-09-04 @ 00:31:33
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Ida

Det var som ett skämt, för att du nästan alltid var på joar, det var väl jag med. Vi var ju vänner, hade ingenting med någon annan att göra. Och Ja, du misstolkade det. Sen drog du upp massa annat osv, fattade ingenting vart allt kom ifrån. Det var ett skämt, med tanke på att du skulle vara så nyttig, och jag menar, alkohol o ciggaretter är inte direkt de nyttigaste! Alltså.. nej, jag vet inte vad jag ska säga faktiskt. Förstår mig inte riktigt på hela den här grejen.



Och på tal om något annat, nästa gång ni skriver ut något i bloggen, kan ni ju slänga till att den där Viktoria kan mer än gärna kommentera min blogg också. Ifall hon inte ser min, så även jag får se liksom. Borde inte vara så svårt för henne :)

2009-09-04 @ 00:39:03
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: josefin & sofia

Ja läs vad du skrivit så ser du. Du bad mig läsa och jag ber dig. Men de är lugnt du behöver inte oroa dig. Och sen till dedär med att du hälsar när vi ses. BULLSHIT! så är de ju inte. På joar/terassen vem fan va de som kollade snett och viskade med Madde? jo du. Hälsade du ? Nej ni kollade åt andra hållet när jag såg att ni titta. Tycker du att jag då skulle gått fram och sagt nämen hejsan !



Och ja vi skriver våra åsikter precis så som alla andra skriver sina. Eller har jag fel? Vi har inte nämnt någons namn när vi skrivit dom utan vi har skrivit våra variationer och sedan vad vi tycker om saker. och en gång vad en person gjorde förra helgen. men inget namn! De är de ENDA. och jag tror själv att folk blir som mest irriterade för att dom har insett att de är sant men att dom bara inte vet vad dom ska säga/göra så då har vi fått tagit smällen. Och fine de kan vi ta. Men då tycker jag att då kan dom själva tänka på hur dom beter sig!



/J

2009-09-04 @ 00:42:29
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: josefin & sofia

Okej aja. Jag skiter i de egentligen. tycker de va en dum sak att slänga ut sig. men men tänker inte gräva mer i de.



2009-09-04 @ 00:45:51
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Ida

Att vi hejade INNAN allt bråk, menade jag. Det på terassen, det var efter du hade slängt ur dig massa saker, DÄRFÖR hejade inte jag.



Men varför är det eran grej att lägga ut såna saker i bloggen? Det är det jag inte förstår mig på, vad har ni med det att göra? Folk får väl betee sig som man vill, prata om det, gör gärna det, men måste ni publicera det som skvaller?

2009-09-04 @ 01:02:26
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: josefin & sofia

slängt ut mig saker?? Nu förstår jag inte. Jag berättade att när jag kommenterade dig på bdb så svarade du med ett "?????" på bilden där duskrev typ äntligen fredag eller ngt sånt. och de va därför jag också blev irriterad. För då försökte jag bara vara trevlig men de godkännde inte du. och sn kmmenterade du mitt inlägg sådär. inte konstigt att jag vart less. eller? Aja SKITSAMMA.



De är väl inte våran grej eller vad menar du ? på dig så låter de som att vi skriver om de hela tiden vi har skrivit 2 inlägg. Och ena grejen va dels ironi och den andra va bara ren fakta på hur våran version va. och de tycker jag inte är nå fel alls.

2009-09-04 @ 01:12:52
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jävla tjat om mig alltså :S Blev bara irriterad på deras blogg herregud !

2009-09-04 @ 09:01:20
Postat av: sofia

hahaah vänta :S vad är de som händer i enköping? :D

haha missar man så mkt?

2009-09-04 @ 10:10:00
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det kan jag förstå. Men eftersom att det är ett jävla tjat om mig, att jag är du (Viktoria) Eftersom att vi tydligen har samma IP nr, vilket inte stämmer nu när jag kollar din IP och min.

2009-09-04 @ 11:18:45
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Smarta brudarna är asså ..

2009-09-04 @ 16:09:31
Postat av: Ida

Känns inte direkt som det, fattar inte vad problemer är ;s .. Jag orkar inte vara inblandad i något bara, klarar mig utan all den där draman som kretsar runt liksom! :)

2009-09-04 @ 16:15:39
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: sofia & josefin

du vet ida och viktoria ( som inte är ditt riktiga namn ) varje gång man stänger av routern eller modemet så byts ipet, allstå dom fem första är samma. sedan byts de andra. men om det nu inte är du så fine, men se mitt ip, fem första lika resten annorlunda.

2009-09-04 @ 17:09:25
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: sofia & josefin

och du vill inte bli inblandad, varför skriver du ett långt inlägg om allt för? och gnäller mig på hela tiden, vad fan har jag gjort. har skrivit till dig en gång och inge mer.

2009-09-04 @ 17:10:45
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Viktoria

haha jo jag förstår dig. Dom verkar vilja bråka med folk just för att få fler läsare till bloggen..

2009-09-04 @ 18:16:45
Postat av: amanda

DET ÄR NI SOM NÄMNER MITT NAMN I ERAN JÄVLA BLOGG, VAD FAN ÄR DET NI INTRE FÖRSTÅR?



Och om Ipnr byts, vad fan gnäller ni om? Lämna mitt namn utanför et jävla blogg, förstår ni det? Vill inte ens se er i min blogg heller, DRA EN GRÄNS!

2009-09-04 @ 18:25:49
Postat av: Idaaa

Och Det är IDA KARLSSON, som skrev!

2009-09-04 @ 18:29:12
Postat av: sofia & josefin

hahahahhaha

2009-09-05 @ 15:06:25
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Linda Eklund

Shit..

2009-09-06 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0