onsdag.

Piskad till att blogga av en vän som har lite att berätta för mig ;D ..

Vaknade av att min chef ringde och frågade om jag kunde jobba nästa vecka då jag är ledig och visst kunde jag det :) .. gick upp, städade mitt rum och duschade, sen en promenad med easton.

sen vid tolv hade jag skype-dejt, och jag älskar skype, hhaha, skit bra grej ju :) Pratade och samtalde med min vän som befinner sig i Österriket, svallrade om allt möjligt som händer både hos henne och här hos mig. Och de lät som att hon iallafall hade lite, iallafall pyttelite hemlängtan? ;) .. Du är saknad här hemma babe! Massa planer när du kommer hem ju :) FUNNY!!


Fick även samtal av en killkompis idag, som det var länge sen jag pratade med, har saknat dig! :) Skulle även höras senare mot kvällen!



Nu blir det gossip girl, sen mat hoppas jag. Sen vet jag inte om jag ska testa att träna eller om jag ska åka ner och kolla på hockeyn, pappa hade tydligen ingen stor lust, för de var tydligen fotboll på tvn ikväll, såååå intressant!






Imorgon är det torsdag, vet ni vad det innebär? ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Har gossip börjat?! :S

elle nu fattar jag ingenting!?



SKYPE vill också ha.. kan man ha det även fast man inte har cam!? ;P

2009-09-09 @ 17:49:12
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0