Pokerkväll.



Min natt och morgon/förmiddag/dag har inte varit den bästa, tackar nog Peter för den. När jag väl är i tillstånd nog att vakna, blir jag inringd till jobbet och tur var väl att jag skulle jobba imorgon, pustar ut lite lätt sådär.. Sen ringer Amanda och säger att jag ska göra mig iordning, PAIN om något.

Äter, duschar och sminkar mig, ut till Amanda och börjar göra iordning mat, grillade kött och gjorde ungsbakad potatis med vitlök! Sen kom resten av tjejerna och då sattes Pokerkvällen igång. Med lite för mycket marker, så gav de tre sista upp, Amanda, Elvina och Emelie, så de slittade potten. Dock såg jag Elvina som vinnaren och jag åkte ut först, så det var mindre roligt.





Amanda var på hugget och blev mer och mer taggad för utgång, jag höll med och sa att jag också skulle med, tills jag insåg att, nejfan, det går inte. Så jag gav bort mina fribiljetter så de andra kunde gå ut iallafall. Emelie och jag körde nyktert, bra gjort av oss! Körde ner dom till joar och sen hem.

 

Ska nog slå på en film nu, imorgon väntas JOBB, på min lediga helg ;/ Jag som faktiskt hade planer för denna söndag, men det finns fler dagar. Vi kommer nog stöta ihop ändå, om ni förstår vad jag menar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0