Säg inte förfan inte..

Igårkväll blev det en sväng ut till Fredrik Reese med Amanda och Pillan, även planer för i helgen smeds, trevligt! Känner på mig att den här helgen kommer bli toppad!


Idag så blev de mys med min kära vän Carolina, satt hemma hos mig en stund, sen åkte vi ner på stan och käkade, träffade Linda och berättade om vad som hände tidigare på förmiddagen, (Jag lyckas, alltid!!), sen satt vi kvar på wendys tills jag blev inringd till jobbet och snäll som man är ställer man alltid upp! Ska även jobba imorgon kväll, trotts att detta var mina lediga dagar, men jag ska inte gnälla, jag har ett jobb, jag trivs överdrivet bra och jag vet inget som de finns att klaga på :) Så jag ska vara tyst.


Blev promenad hem efter det och nu funderar jag på om jag ska ut och springa, planen var iallafall så eftersom att det inte blev så igår. Men jag har jätte ont i halsen, huvudvärk och ont i kroppen, så ut och springa är nog inte någon bra idé är jag rädd.. Usch, vill inte lägga mig sjuk nu, värsta som kan hända, vill inte, vill inte, vill inte..


-
Idag ringde jag även det där jävla samtalet, skulle återkomma efter halv fyra, vilket jag gjorde. Då har ASET slutat, "han gick för två timmar sen, det gör han alltid, det vet väl du?" MEN SKÄMTAR DU MED MIG? Okej, vet inte alls hur jag ska göra. Det blir väl en polisanmälan, fast först facket kanske. Jag ska inte behöva tjata och jag har gjort mitt nu, NO MORE MISTER NICE GUY!!! (Miss nice girl..)
-


Izzy Francis Fox Andrew, jag måste ha den tuffaste kusinen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0