söndag - jobb, dejt och pirr i magen.

Inlägget Pokerkväll skrevs igår, men det står att det är upplagt idag? ;s Det var konstigt.


Hur som helst, denna natt har inte heller varit den bästa. Mått jätte illa och kunde verkligen inte sova, slutade inte så jävla roligt direkt heller. Somnade väl till slut iallafall, tack och lov.


Vaknade av att telefon gick i högvarv, och denna dag på jobbet har jag inte ens ord för. Dom som var där och så, vet precis vad jag pratar om. Och nu orkar jag inte bry mig mera om det! :) HC Liljan hade sin första träningsmatch idag, som dom vann! :)


Efter det blev de dejt med smaskiga detaljer, fick veta både det ena och andra! Stötte även ihop med honom, litet pinsamt möte sådär eftersom att jag blir lika knäsvag varje gång. Stog och pratade en stund, tills vi skulle åka och de var väl lika bra, med tanke på hur jag kände mig, haha! :)






  



       IM A HC Liljan FAN!
         
HC Liljan Huligan!



Kommentarer
Postat av: sofia j

godnatt pullan

2009-09-20 @ 23:47:50
Postat av: Anonym

haha jag med, jag är värsta hc liljan fan;D hahah vi lär ju börja kolla matcherna? :D

2009-09-21 @ 09:54:19
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Linda Eklund

Hihiiihii... en del smaskiga detaljer kom fram på våran dejt! tycker du inte!! =) hihihiii.. <3

2009-09-22 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0