jag bara kortfattar mig lite kort ;D

En fråga, är det bara min blogg, inne på inloggningen, som ser knäpp ut? För det är bara de senaste kommentaren/inlägget som kommer upp och så vill inte jag ha det? ;/ Skumt.



Designen, vill jag göra om. Men de känns som att min blogg redan har sett ut på alla sett som jag vill och ja, nu har jag börjat tröttna på den här med. Känner inte riktigt att jag är den bästa heller, kan smått och gott, små trix osv, men jag är inte den bästa på photoshop, men man kunde tydligen köra något annat program också? Men orka lära sig ett nytt? haha, kämtar fortfarande på med ps ;D ..



Ont har jag också, så innehelvete :( tandfan har gjort ont till och från i en vecka om inte mer, dags att ringa tandläkaren skulle jag tro, lika bra medans de fortfarande är gratis. Men det gör fan lika ont för det att gå dit, men men ;/ .. Har faktiskt fortfarande ont i benet också, vet inte ens vad jag har gjort ;s när jag skulle klä på mig för att gå till jobbet i lördags var jag svullen och hade ett stort lila/blå märke ;s skönt!



Ny hårfärg fick de bli idag, var meningen att jag skulle färga i utväxten, men så blev inte fallet. Trotts att jag sagt till Amanda att hon ska få fixa mitt hår, ännu rödare (näst intill som bild 1, älskar färgen!! Vilket jag verkar ensam om? haha) men när jag kom och tänka på mina drömmar de senaste nätterna om att jag faktiskt blivit mörkhårig igen, så fick de bli det när jag väl stod där med den röda färgen i handen som jag ställde tillbaka. De fick helt enkelt bli mörkt igen, (bild 2, gammal bild men nästan samma färg)

 



Kommande semester, blir till Åre? Sälen? Romme? Kläppen? Eller någon annan skidort! Ska bli mysigt iallafall, så sugen på att åka över nyår, men priserna stiger som fan då. Var prat om en tjejtrip, skulle vara såå super mysigt, komma upp och åka lite bräda igen, efter (2 år?, haha) grilla i det kalla vädret, vara omringad med massvis med snö, dra på afterski och allt som tillhör en riktig vintersemester, skulle vara så mysigt.


Kommentarer
Postat av: linda - my life, my fashion

mitt är också sådär cp så man bara ser det allra senaste inlägget o typ två till. Jävligt jobbigt ;/

2009-09-04 @ 13:30:04
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0