sjukskriven ab

nu ska vi se här, klockan är 10.31 nu ska vi se hur lång tid det tar att skriva ett blogg inlägg med ett tangentbord där där k inte finns (vissa förstår) och med vänster handen.. och blogga ska jag minsann, för såå jävla tråkigt har jag och de tar ju en stund nu, så tidsfördriv ;D ..

varför jag enbart skriver med vänster är för att imorse på jobbet så skulle jag göra iordning salladsbuffen, som slutade med att jag skar mig upp tummen på en köksmaskin, bra jobbat, så det rann kraftigt med blod och jag är inte direkt blodkänslig så, men idag blev jag det, höll på svimma direkt, så jag sprang in på toan.. sen blev de att åka till akuten, där jag svimmade av för allt blod. gjorde såå jävla ont när de tvättade av o allt, tummen var mer än dubblet så stor som min vänstertumme, riktigt snyggt.. blev kvar där bra länge, för en läkare var tvungen att få en annan läkares utlåtande osv.. men nu är jag hemma iallafall, sjukskriven en vecka men ska försöka att få jobba i helgen iallafall, älskar faktiskt mitt jobb :)


nu ska jag ringa facket också.. och de tog mig ju bara mer än en halv timme och skriva detta, haha fan vilken "soppa" jag är, (Linda förstår ;D .. )


Kommentarer
Postat av: emelie

så lite så :)

Hoppas du mår bättre nu!

2009-09-07 @ 16:00:19
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Linda Eklund

Hahahaa... Ja jag förstår!!!! Hihi... Stackars tussan.. Puss

2009-09-08 @ 00:43:07
Postat av: Linda Eklund

Men du menade kanske linda på ditt jobb? haha..Jag förstår iaf för jag har sett din stackars inlindade tumme!! Haha,..Tussan da! =(.. Puss

2009-09-08 @ 00:44:50
Postat av: Linda Eklund

Men du e iaf inte "TANKAD"..Hahahaaa..

2009-09-08 @ 00:46:14
Postat av: emelie

HAHHAHHAHA, ja så GRYMT ROLIG! ;D

2009-09-08 @ 08:49:40
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Idaa

Linda Eklund, Haha ja, Linda på mitt jobb ;D haha, internskämt ;D .. Nej precis, TANKAD ÄR PRECIS VAD DU ÄR! Pusss

2009-09-08 @ 12:38:32
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0