till er; mina bästa vänner!

Vänner är som stjärnor,
man ser dom inte alltid, men man vet att dom finns där.

Och det är bara så sant. Riktiga vänner behöver inte alltid vara dom vänner man umgås med dagligen, utan de kan vara människor man sällan träffar och när man väl träffas, så känns de som att det var igår. Bara för att man är ifrån varandra, betyder det faktiskt inte att man tycker mindre om varandra. Jag har en sånn vän, och när vi väl ses och hörs, är ingen gladare än mig.


Vänner är det värdefullaste man har, jag tror att alla behöver någon som man verkligen kan lita på, gråta ut hos och någon som bara finns där. Och appropå att vänner är det viktigaste, är det också det dummaste man kan göra, är att svika en vän. Vi alla har säkert varit med om det, både svikit och blivit svikna, och det gör lika ont varje gång.


Jag kan för en gångs skull på riktigt länge, stå med båda fötterna på jorden och le åt det goda. Vara glad över att jag nog faktiskt har de bästa vännerna, bästa vännerna för mig. Det är några jag verkligen litar på, har roligt med på högsta nivå, några jag ställer upp för till hundra och några jag aldrig vill vara utan. Och några av dessa personer, har inte ens funnits så länge i mitt liv, faktiskt bara en kort stund. Gamla vänner har man växt ifrån, alla har nya kretsar, pojk&flickvänner och i samband med det, fann jag er och en annan fann jag från min barndom.


Man värderar helt olika saker och jag tror nog att vi alla har växt upp, gammalt groll är glömt, vi vet precis vart vi har varandra och det är de ända som betyder något. Jag hoppas, med hela mitt hjärta att ni få vet vilka ni är och att ni ska veta att jag finns alltid här för er, vad som än händer. Låt ingenting komma imellan oss, för jag litar på er och bryr mig om er.


Kommentarer
Postat av: Linda Eklund

<3

2009-09-16 @ 00:26:44
Postat av: Linda Eklund

Igen.....



Vet att många nämns å kläms å meanas!=)

men jag kände träffen rakt i hjärtat ;).

Vet precis!.

Föralltid.. Det har vi juh pratat om!!!

Älskar dig min lilla Plutta...

2009-09-16 @ 00:50:45
Postat av: Challe

Jag tar åt mig :) fina ord min vän. Jag älskar dig! Puss

2009-09-16 @ 17:27:20
URL: http://sophiabush.devote.se
Postat av: Emelie

<3

2009-09-17 @ 07:00:12
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0