Why can't you just leave me alone?

Jag är så trött och irriterad, vill inte ens tänka på det, men ditt namn dyker fan upp överallt. Ge mig bara helg nu så jag kan få glömma, även om de bara är för en stund..



Imorgon jobbar jag till halv fyra, sen är det helg och den här helgen är bara såå efterlängtad. Har fan jobbat varje helg snart i över en månad, så det har varit rätt värdelöst.


Imorgon
blir det utgång med tjejerna, om det löser sig, vilket det måste!!!
Lördag blir det födelsedagsfirande + pokerkväll hos Amanda.
Söndag blir det att kolla in HC, sen mys på kvällen! ♥




Jag saknar min Sofia, och jag behöver dig mer än allt just nu, jag har inga kläder, behöver klippas och mina ögonbryn behövs noppas. Kan du komma hem en sväng för just det, för min skull? Haha, du får ordna det när jag kommer ner, vilket inte ska dröja allt för länge älskling! Kommer aldrig vilja åka ifrån dig när jag väl kommit ner :( Jag älskar dig min vän!


Kommentarer
Postat av: sofia j

Åhhhhhhhhhhhhhhhh plutten min!!!!

i miss you, jaa vafan ingen annan kan ju röra dina ögonbryn haha o jag bryrr mig itne när du ligger där o skriker, hahaha älskar de ;D HHAHAHAHA



älskar dig min vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333

du får komma o festa med mig som förrut saknsr kos :(

2009-09-18 @ 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0