13 saker du tänker när du är full.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu, ska sova här inatt, då jag och mamma ska iväg tidigt imorgon. Om det blir lyckat, ja då får ni veta varför. Annars får de förbli en hemlighet, haha. Det är nog nästan lika bra ;p

Har varit över till Moster och umgåtts med dom, inte alla dagar man gör det :)
Satt även nyss och läste upp 13 saker man tänker när man är full, för mamma och pappa, och egentligen, ärligt, hur mycket stämmer inte? (; nästan pinsamt haha.


Nu ska jag hoppa in i duschen, sola, sen fixa mina naglar, sen är det hopp i säng! :)


Undrar hur denna helg blir, jag har suktat efter tivoli, alkohol och utgång :/
Men lönen kommer inte förren på måndag, vilket gör mig smått förbannad.


Nathalie, bergarn, hoppas att du får det bra i London ♥
Om ni kommer iväg, annars får du umgås med oss! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, sötnosar! Ni hoppas verkligen att jag inte får åka va? :P

2010-04-22 @ 23:08:12
URL: http://nathaliewedberg.devote.se
Postat av: Sofia - living the dream

du ja ;)

2010-04-23 @ 11:32:56
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0