After work.

Halv fem var klockan då jag och Sussi satte våra fötter på Star Lounge, dags för mat och alkohol med jobbet. Riktigt trevligt. Cheferna sa igår på personal mötet att de skulle bjuda på mat och dricka till maten, tydligen är det över 7 cider och ett x antal drinkar. Jag gillar! Bestämde även att vi skulle ha våran invigningsfest i maj, med singstar, gitarr hero, massa alkohol och trevligt folk! Kommer bli super kul, ser fram emot det!

Efter 6 timmar började jag ge upp och vandrade till Klara och träffade folk, sen hem och fick sällskap med Nathalie över telefonen, skönt att ha någon som förstår, förstår på ett sätt jag vill och då jag känner samma! ♥



Nu blir det film och att inta väntan.
Känner att alkoholen börjar gå ur kroppen och att huvudvärken börjar komma, är detta ett skämt?
Klockan är tjugo i ett, fan vad galet. Konstigt att bli onykter och sen nyktra till innan man sovit, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0