En söndag, inte allt för dålig.

Jag fick min vilja igenom, fius kom hit så bjöd jag på mat och även efterrätt. Tror någon var chockad över hur jag orkade, men jag var skit hungrig, och så fruktansvärt godissugen. Legat på soffan och kollat hela säsongen av A double shot at love, with the ikki twins. Kollat på utlandsresor, vilket skulle vara så skönt, att få komma bort! Men Nathalie har inte ledigt förren mitt i sommaren, så vi bestämde oss för att åka till Gotland då istället, kanske Öland :) Riktigt underbart!

Hur som helst, åkte vi sen hem till min mamma och pappa o lämnade samt hämtade det jag skulle, sen blev de maxi för att handla, där det öven hände världens mest pinsamaste grej, fyfan! Vidare hem till fius och kollade på wipeout och ballar av stål.


Nu ska jag ta på en bra film hade jag tänkt, men jag har inga bra filmer alls!!
Känner att min dator måste fixas, så jag kan fixa lite filmer att glo på, på kvällarna! :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0