Fortsätt simma, fortsätt simma..

Vi fortsatte dricka igår efter vi spelat kubb, körde sen någon dum lek som gjorde att jag blev slagen ständigt, inte roligt! VEM KOM PÅ ATT LEKA DEN!? Vi skulle sjunga singstar, men det sket sig. Likadant med kort.

Skulle dra på någon fest, men väl på stan sket jag i det och drog hem. Och efter mycket om och men, var jag hemma. Detaljerna kan jag strunta i, bara pinsamt och dumt. Chock? Inte direkt.


Idag värket huvudet mer än vad jag skulle kunna trott, svullen och röd :/ Vilken jävla smäll jag fick! Jag är även hungrig, godis sugen och jävligt uttråkad. Knata över till fröken wagerlind eller tvinga hit henne låter som en bättre idé? Nathalie jobbar till halv elva och det sög! :(




Ingen hade kamera med sig, alltid annars?
En bild blev tagen med mobil, lyckat (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0