Har det brunnit i skallen på dig eller?

Fredagen blev ännu en gång ändrad! Åkte och hämtade upp Fius, Robin och Wille för att sedan ta oss ner på stan. Gjorde vårat och fick även en mindre trevlig överraskning. Usch, back off! Åkte hem och sov hos mamma och pappa ännu en natt, skönt att sova i sin gamla säng faktiskt! :)

lördag var det jobb, sen tog jag och tjejerna på jobbet en sväng på stan med ungarna. Riktigt kul, offrade mig och åkte karusell för att få tyst på tjatet ;p haha. Vidare hem och sen över till Fius för att dricka alkohol. Slutade inte alls som vi tänkt oss, men ändå riktigt kul. Efter alla skrattanfall så somnade både hon och jag ganska gott.


Idag så vaknade jag ganska tidigt, enligt mig själv iallafall. Ringde Waggo för att dra ner på marknaden, där jag inhandlade årets tuffaste brillor och massa annat skoj! :) Jobb stod sen på schemat och sen blev jag upphämtad för maat! Har sen suttit och pratat bort timmar, allt och inget, bara skönt.



Dags att ladda in foton, kolla ballar av stål, sen inta sängläge och film.
Förresten Fia, jag har lånat filmer av dig, om du inte minns de..


"Jag älskar hans garv, man hör direkt vart han är någonstans.."
-"Ja, men han låter typ såhär HAHAHAHAHAHA fast mörkare och högre"

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH !!!



ps, filmerna kommer jag ej ihåg, haha!

2010-04-26 @ 17:02:04
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0