Hög på livet.

Nyss hemkommen från den mest roligaste nyktra kväll/natt jag varit med om, tårarna har sprutat av skratt, hjärtan har rusat iväg och adrenalinkick på högnivå. Fia och Natha kollade gruppen på facebook och garvade, medans jag försökte kolla på Maria Montazamis tal på Hollywood fruarna och det var väl då allt börja ;p sen har det bara fortsatt, imitationer, biljakt och andra galenskaper. Har skrattat så mycket att vi alla tre bara tjutit! Har precis varit som att man varit riktigt onykter, visste knappt att man kunde ha så kul utan alkohol.


Nu har jag seriöst ont i hela kroppen, varenda muskel värker efter denna kväll. Kom även fram till att man somnar ganska bra efter en kväll med dessa, med tanke på att vi alla blir lika slut i huvudet ;p


"MEN NATTA KÖÖÖÖÖR!! MEN KÖR DÅ!! Kommer dom börjar jag tjura!!"




Gårdagens;
- vi badade i bresse idag
- va, inte mer än två minuter hoppas jag?
- jo vi hade badmadrasserna med oss, fick till och med slita upp fia ur vattnet!
- seriöst?
- jaa, true story!

Förlåt Amanda, vi bara skojade med dig ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

men det är bara för vi är så awesome :) du, min mobil funkar inte så när du slutar, skriv till min jobb telefon öööh, kan inte numret dit dessvärre, skriver till dig när jag laddat den ;d hahaha!

2010-04-27 @ 17:01:27
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0