Inte en sån godmorgon.

Någon har lagt i något rosa, i plast i min brödrost :/ jätte kul! Har väl antagligen hänt under en fest skulle jag kunna tro, trött man blir på folk! Så hela morgonen har gått åt att ta bort det, vilket inte alls var det lättaste, det är mycket kvar som är fast bränt, blir väl till att köpa en ny.


Annars var det hur skönt som helst att vakna imorse, till en städad lägenhet. Alla grejer på sin plats och rent och snyggt (Y) tack mina kära vänner, för ett bra jobb! (; ingen disk, inga kläder på golvet, alla kläder i tvättpåsar, inte belamrat på hyllan i hallen, alla skor på "skoplasten". TOPPEN! :)



Igår fortsatte kvällen med att prata om studenten, då den närmar sig för ida (: till slut kom vi in på balen också, och jag offrade mig och till o med tog på mig min, även nathalie testade den. min fina balklänning, i love it! sen blev det tecken och slå. Ida och jag vs Fia och Natta, vi förlorade båda gångerna. Ringrostig säger jag bara, men vi tar dom nästa gång :) Tror att jag måste vara lite mer uppmärksam (;


-
Ska ringa på lägenhet idag också, får inte glömma det! Håll tummarna, för en eventuell flytt för mig! (: För om jag får en ny lägenhet, vet jag en till som blir glad, för då är jag inte den ända som kommer att flytta (;
-


Krya på dig Fius!
Ses ikväll!


Kommentarer
Postat av: sofia

darling darling, thank you :) ses ikväll!

2010-04-29 @ 15:51:36
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/
Postat av: ida

Haha jaa nästa gång så kommer vi vara as bra!! SKIT BRA ALLTSÅ:) haha

2010-04-29 @ 15:54:07
URL: http://idaekrelius.devote.se
Postat av: Emelie Möhlenberg

Vart ska du flytta? och vem ska med flytta?

2010-04-29 @ 16:30:52
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0